Milan Švehla - mobilní aplikace

Pitná voda

design mobilní aplikace 2016

Na semestrálním úkolu při celofakultním zadání na téma „Voda“ jsem spolupracoval s produktovou designérkou Ivon Pollákovou. Pracovali jsme na obohacení zkušenosti lidí, kteří vyrážejí trávit čas do přírody.

Po analýze trávení volného času jsme naskicovali uživatelské scénáře a přišli s konceptem vzdělávací aplikace, která by ukazovala zdroje pitné vody a umožnila uživatelům se podílet na hodnocení kvality přírodních pitných zdrojů v okolí.

 

Zatímco já jsem připravoval mobilní aplikaci, Ivon vytvořila offline navigační systém – obelisk, který se snadno odlévá z betonu a který by mohl být umístěný jako označení zdroje pitné vody v přírodě. Zároveň by sloužil jako gamifikační prvek pro uživatele aplikace, který by naskenoval tvar obelisku jako důkaz své přítomnosti u studánky, následně by mohl ohodnotit kvalitu vody a zlepšit tak celorepublikovou databázi pitných zdrojů pro ostatní uživatele.